방탄소년단이 응원하는 'Hit It Audition 5'

Publicado em 4 Ago 2017
Hip Hop Genius를 찾아라!
Hip Hop Geniuses Wanted!

Comentários

  • لا يوجد ترجمة عربية 😒😒

    • اامم ... لا ما في 😉👌💗.. الكورية اجمل

  • I live in italy...there isn't audition in my country...little sad story

  • I hope i can give auditions too

  • Oh no I'm not a boy Sad.

  • Btsssss

  • I love BTS. ..

  • Os amo ❤ Zi

  • OHHHH is very very very very cute😍Jungkook,Tae and Suga beautiful❤

  • I hope bighit allow girls to 😢

  • I wanna audition I’m good @ singing & dancing. I have visuals... I just.. don’t have the right gender :/ I’m hurt ;; lol I mean even with all this beauty and talent I can’t join bighit lmao ;-;

  • *I'm pretty qualified.....* *I just need to...* *Be a boy* *Learn how to dance* *Learn how to sing* *Hello, can I get some black magic??*

  • my babys

  • Still Iconic BAHAHAHAHAHAH

  • I wanna audition but my Asian parents don't want me to leave the house

  • I can't unterstand anything but its cute😍😂

  • I love you

  • Talented

  • Beautiful

  • I would give everything to understand your language guys but excuse me I can not understand anything but with all my heart I support them in everything I want

  • Sorry but Taehyung is mine❤️😏

  • I didn't understand a word they said but I liked it anyway ;-)

  • 😘😜bts✌👏123 nos somos o bts e eu a army

  • Coisas lindaaaaas

  • I Love You Kim Taehyung!!!!!!!!!!😍😍😍😭😭😭😭😭

  • Kahit wla ako naiintindihan MAHAL NA MAHAL KO SILA💜💜💜💜😘😘😘

  • Who else was listening to the music in the backround instead of listening to what they have to say because there are no captions 😢😢😢😢

  • all I understood was "lap dance"...I think

  • Iove love love jungkook ❤❤❤❤❤

  • I hate being an international army, too many struggles😂WHAT ARE THEY SAYING?!

  • 요즘 기선을 제압하라고 하시는 방피디님이 안나오셔서 아쉬워요ㅠㅠ 물론 방탄도 좋긴 한데ㅠ 힛잇 오디션은 기선을 제압하는게 가장 주된 목표여서ㅠ

  • I LOVE YOU JUNGKOOK I LOVE YOU BTS A.R.M.Y ❤❤❤❤❤❤❤💋💋💋💋💋💋💋💋

  • *I FREAKIN WISH I WAS A BOY!*

  • Anlayamıyorum ki ..

  • UWAH I LOVE THEIR HAIRS HDKDBK

  • I didn't understand it so I read some comments to understand it, sad to knew that only boys can audition.

  • D-ddaeng... t-this is a chance to a-audition?! AM I LATE?!! ;-; Nah they probs won’t accept a brokeass *girl* anyway 😂 I can sing & dance tho ;-; and I’m learning Korean currently

  • Passa pra português

  • opapus que lindos7u7

  • AYO hit man bang introduces! Hit it ,the second addition

  • Can't understand language but so cute...😄😁😍😘

  • This was posted 1 day before my birthday!!!!

  • rm: five jhope:WoW fIvE

  • 와웅Wow

  • ارمي

  • Taeee

  • 제이의 방탄이 만들어지는건가?????)안되(

  • Bts 러시아에 오십시오. 우리는 당신을 아주 많이 사랑하고, 당신이 오기를 원합니다.😢😢😢

  • 방탄해체하지마요ㅠㅠ

  • i think they are saying that they want a girl group of 7 members.... :-P ;-)

  • ...am I the only one who heard lapdance at 00:23??

  • I cry cause I'm not a guy.... I'm about to pull a Mulan and audition

  • Fighting

  • ok i didnt understand a word but here: 0:05 tae clapping 0:08 jin so proud of RM saying 'audition five' in engrish- "aaaah FIVEU" 0:14 tae praying for hungry babies in africa to get food 0:15 jk joining tae while talking about auditions cuz if he can multiask why not 0:25 what RM said got jimin jungshook and every1 else laugin 0:28 jimin ashamed cuz tae is probably talking about the african kids 0:34 tae proud of helping the babies meanwhile RM doing neck workout 0:35 jin slinky adoring tae's beauty and then snarling to himself for that 0:35 ^^^^ meanwhile tae giving himself a hand massage 0:41 tae now praying for sea hunters to leave whales alone 0:46 yoongi doing that thing and jimin imitating him 0:48 jin admiring yoongis words and carefully clapping 0:57 jhope rebuking like a mom trying to act angry to teach the kid but still smiling to keep her persona up so the kid wouldnt hate her 0:58 tae now praying for us to plant trees 1:03 tae suddenly feeling all the peace in the world personal fave: the jin part at 0:35 hahaha it really looks like he stared at tae and then snarled to himself aloud lmao i rewatched it like 20 times

  • i love bts

  • Did anyone else see v clapping so cute

  • حد يفهمني بيقولو ايه طااه!! 😂

  • аа люблю вас

  • 축하해. Jungkook

  • 방시혁 대표님이 히릿하는거 보구싶다ㅜㅜ 췍만큼 중독성있는데.

  • نحب بي تي اس الرائعون نانانانانا

  • نحن العرب الجميلون نانانانانا 🌝💛

  • I DONT UNDERSTAND BUT I LOVE IT 👀

  • Una pregunta, porque están haciendo audiciones y para que?

  • If i was korean and if gurls were aloud i would jojn

  • Wait to join BTS?

  • What are these auditions for?

  • 2018!!!!!

  • Please in english

  • ياريت اعرف ايش يقولون🌝💔

    • Min reem 😂💔

    • امنية 99% من الي حضروه 🌝💛

  • I'm gonna change my sexuality for this auditon😂

  • BTS 😙😙😙

  • bang why won't you girls a chance come on i know your are so brave and confident then why

  • 정국 나는 너에게 간다, 나는 어렸을 때부터 좋아해. 내가 자랄 때부터 좋아해. 😁

  • When you know to yourself that you have talent like singing and dancing and you just remembered that bighit is for *only boys entertainment* 😂😂😂😂

  • Bighit thank you 😭❤️❤️

  • Oppa~~~~~

  • HIT IT AUDITION

  • Taehuyung 😂😂❤

  • Weee tratando de traducirlo :"V un gran abrazo y un gran beso desde Argentina los quiero y los amo espero q lo sepan ❤❤😍😍😗😘🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷

  • Army I love you 😍

  • Yoonmin XD xd

  • Love bts

  • How to be a boy :')

  • The all in bts handsome😴💜

  • Hello , my name is rocio my from is argentinian, i'am ten year old , i love you bts😍😍❤❤😙😙😙❤💖💖❤💖❤💖❤💖

  • mb one of the reasons why bighit won't accept girls cuz they be lookin' at bts all day not paying attention to anything. jwk lmao

  • i love you all

  • damn am i late. but if you still want to train a bighit, you can wait for the ‘hit it audition six.’ make sure you are up for the hardships and work! and don’t worry if you can only speak english, just try learning some simple korean, and as you train you can learn more and more korean. like some idols (for example Lisa from blackpink) weren’t able to speak korean, but they learned the language over time.

  • Pensava que tinha legenda em portugues ;-; mas msm assim deu para entender o basico☺

  • Keşke korece bilsem 😓😓😓😢

  • 😍

  • i heard BIGHIT banned girls? bc they always accept BOYS only

  • 💜💜💜

  • Aw man I wish they could make a concert in Puerto Rico soon 😢😭

  • No entendí ni vrga, cjau.

  • Faibu

  • If I learn Korean, sing better, practice danceing like there's no tomarrow, and switch my gender to a boy then can I audition please😢😢 (I wish bands like BTS could exist in the USA It looks like so much fun to do😢)

  • Beautyfull 💓💓💓🤣

  • عرب ارميز💜✊