No video

LSD - Mountains (Official Lyric Video) ft. Sia, Diplo, Labrinth

Publicado em 15 Nov 2018
Labrinth, Sia & Diplo present LSD - Mountains (Official Lyric Video)
Stream "Mountains" now: smarturl.it/LSD-Mountains?iqid=Lyric
Spotify: smarturl.it/LSD-Mountains/Spotify?iqid=Lyric
iTunes: smarturl.it/LSD-Mountains/iTunes?iqid=Lyric
Apple Music: smarturl.it/LSD-Mountains/AppleMusic?iqid=Lyric
Amazon Music: smarturl.it/LSD-Mountains/Az?iqid=Lyric
Learn more about LSD and sign up for the official mailing list: droppingLSD.com

Director: Ben Jones
Producer: James Merrill

Lyrics:
Heck yeah breathe you
Darling I see you
I hope you see me too
I want to know you

Here ain’t no rocky ground
Yeah, I put one million down
When you walk I kiss the ground
Hey, hey I love you

So what we gotta lose
What we gotta move
I move mountains
I can see it through
I can do it too
Like a prophet

What we gotta lose
What we gotta move
I move mountains
I’d do anything for you
Anything to move
Move, mountains

Sing it!

Mountains, Mountains
Mountains, Mountains
Mountains, Mountains
Mountains, Mountains

Lord I am so blessed

‘Cuz you come with interest

Fill up my pockets
I want to own you

So what we gotta lose
What we gotta move
I move mountains
I can see it through
I can do it too
Like a prophet

What we gotta lose
What we gotta move
I move mountains
I’d do anything for you
Anything to move
Move, mountains

Sing it!

Mountains, Mountains
Mountains, Mountains
Mountains, Mountains
Mountains, Mountains


Follow LSD
Official Website: droppingLSD.com
Facebook: facebook.com/droppingLSD
Spotify: smarturl.it/LSD-Spotify

Follow Sia
Facebook: facebook.com/SiaMusic
Twitter: twitter.com/Sia
Instagram: instagram.com/siamusic
SoundCloud: soundcloud.com/siamusic
Follow Diplo
Facebook: facebook.com/diplo
Twitter: twitter.com/diplo
Instagram: instagram.com/diplo
SoundCloud: soundcloud.com/diplo
Follow Labrinth
Facebook: facebook.com/Labrinth
Twitter: twitter.com/labrinth
Instagram: instagram.com/labrinth
SoundCloud: soundcloud.com/labrinth

Comentários

  • Me encantan tus canciones día eres la mejor espero sigas haciendo música

  • Yo: Mehh Cerebro:Me gusta Yo:Me gusta Cerebro:Me encanta Yo:Me encanta 😍😍

  • Que doidera mermao

  • Looks like adventure time Anyone remember that?

  • ❤❤❤❤❤❤💚💚💚💚💚💚💚💚💚

  • tooo much illuminati symbols

  • Great song ,weird video 10/10

  • That unexpected tune is love

  • br-tv.net/tv/video--Sby026TrUs.html

  • THIS IS LITERALLY ONE OF MY FAVOURITE ALBUMS OF ALL TIME!!!!!!!

  • When i listened it, i thought it's a relaxing and soothing song but at 1:07, haha i blown away 😂😂

  • *S* - she *I* - is *A* - amazing #LSD

  • sweet

  • Diplo looks funny XD

  • kinda scares me the drawings but a good song (I had night mares of this drawings) love you sia

  • Wow...Diplo adopted a robot ???

  • M O U N T A I N S

  • , 235522

  • Sia tamar mania

  • 1 thing that i adore about her songs is that it doesn't include those swear words which makes it more child friendly:)))

  • Finally some positive music

  • S= She I= is A= amazing I love you sia ❤️❤️

  • Darling , i see you ? False ? Lyrics ?

  • Is it just me or do i ship sia x labrinth lol

  • Get the rights to bring your music. : br-tv.net/tv/video-mjVAKktWqks.html

  • It's magic how this sounds

  • So frigin funni

  • When the MV Will be posted???, 😭😭😭

  • ......i feel like shiping Sia and Labrinth......i think i need a doctor....

  • 0:12 ... It looks like the most confused mountain ever xD

  • 🤩🤩😍😍

  • 9000000,3447224 stars

  • OMG best song ❤❤❤❤🔊🔊

  • More musiccccccccsssss plzzzz ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • mountains,mountains

  • The diplo yeti is the weirdest thing in this video

  • Sia is the legend

  • Naruto fans like here

  • S-She I-Is A-Amazing

  • 뭐랄까... 살다가 가끔씩 경험해봤던 몽환적인느낌이네 소름도끼치고 신나기도하고 우울하기도하고 가슴 한켠에 있던 나오지않던 생각이 드네

  • Soooo Good😍😍😍

  • Tão boa pra relaxa e pra chora no escuro 😍😭💜💖🧡💛💙💚

  • This song is relax me!

  • My favorite song ❤❤❤

  • Since its the first time i heard this song, its kinda weird. But I think it will change! 😉😉

  • Message to Sia, if she ever looks at comments 😐: SIA, IF I JUST SAW U A RANDOM DAY, THEN I WOULD JUST RUN UP TO YOU AND ASK U FOR UR NAME ON A PAPER!!!! AND, U GOT THE BEST VOICE IN THE WORLD SIA ❤️❤️❤️❤️❤️

  • OHHHHH MY GOD MAQNNNN

  • Also a very happy birthday i know its early......

  • Quem acha a sia bonita da o link

  • Most funny seane 1:32

  • 🇺🇸Sia i love these animations and the songs too 🇧🇷 Sia eu amo essas animações e as musicas tb

  • first time listening to this: tune seems at bit off third time: not bad... 10th time: I MOVE MOUNTAINS!!!!!! LSD never disappoints with their songs.

  • 뮤비색감진짜ㅋㅋ개이뻐ㅋㅋㅋㅋ

  • People who hate Sia literally have no soul #sia

  • Like si no le entiendes ni verga al video ni a la letra :v XD

  • Sia querendo me deixar na Bad

  • when they came up with that video and song they probably actually took LSD, because it's just too otherworldy good

  • That mountain looks shook

  • 1:33

  • Sia 42 years old 😋

    • Gıd Gıdag Tv in exactly one week gonna be 43 0.0

  • Es nuestra canción de ella y yo, es muy especial, la amo♥️

  • Who is the rat????

    • PILES AND PILES OF INTERNET FILES. lol so much symbology I just want to know

  • Sia alone is so good , and now you form a group with dipho and labrinth . its like there is no limit in awesomeness

  • 😻🐲🐢🐢🐢

  • Sia Into 14M subs💓💙❤

  • Amei o vídeo

  • ❤️❤️❤️

  • i love love lovee

  • =

  • N entendi nada 😂

  • I love sia

  • Who created the beat!? So calming in the beginning and becomes chaotic from time to time. Gosh, so unique and rare. I love LSD's songs!

    • Diplo ✌🏻♥️

    • +sasn0856 I see. They are crazy and genius at the same time🤔🤔

    • Both Labrinth and Diplo are producers of this song so, both together created those beats AND Sia and Labrinth write these songs with melody and lyrics. Total LSD group's work.

  • 1:08 after that it's 😍

  • Perfect

  • Watch How I move a f****** mountain now your mother f*** is

  • Hey, hey I love you!

  • I'll do it by the book I'll make a f****** Mountain in a desert turn it into Paradise like a motherfuking profit

  • I just want you so what do I got to do I move your Mountain just pick whichever one you want and I move your Mountain

  • I'll take a f****** Google image of whatever Mountain you want put it in the back f****** yard just for you want doesn't f****** matter how much money is a f****** car so I just do it for you baby cuz I'm your mother f****** boss

  • Sia U-Pick what mountain you want now put it in your f****** backyard guarantee it sweetheart oh and if you were ever to get married call me I'll make sure I can get you to the top of Mount Everest that is what I do for my people oh and FYI there's no climbing involved and I move mountains

  • Morreee

  • I love this song so much...

  • Just liked lullaby,,...

  • LSD songs have always had me like 1st listen: this stuff is so weird it makes no sense 3rd listen: okay i understand the melody and the art style 1574th listen: MOUNTAINS MOUNTAINS

  • ok this one sucked

  • 0:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:000:00

  • Illuminati?

  • this is how i read lord im so blessed.... cuz you come with internet...

  • Fantastic! J’adore!

  • Amazing song😘

  • 1:07- my life was a lie

  • Nice moviments Mouse highelo gameplay whshsh

  • This is Genious...right?

  • i listen to this song at least five times a day

  • i just hateeeee this animation

  • #sia4love

  • I love you

  • Weirddooooo!!😾😾😾

  • I am on LSD

  • Sia n tem ninguem com uma voz tao maravilhosa como a sua melhor