Once Upon A Deadpool | Official Trailer

Publicado em 19 Nov 2018
On December 12, Deadpool 2 is back in theaters with zero F’s given
To kick off the holiday season audiences of almost all ages will soon be able to enjoy the Merc with the Mouth’s reimagining of Deadpool 2 filtered through the prism of childlike innocence.
"Fox has been asking for a PG-13 basically since the start in 2006," Ryan Reynolds told Deadline. "I've said no since 2006. Now, this one time, I said 'Yes' on two conditions. First, a portion of the proceeds had to go to charity. Second, I wanted to kidnap Fred Savage. The second condition took some explaining..."
Fred Savage will join Reynolds in new scenes for ONCE UPON A DEADPOOL in an homage to Savage's starring role in the 1987 bedtime-story classic THE PRINCESS BRIDE. Fred remarked, “while my participation in this film was anything but voluntary, I am happy to learn that Fudge Cancer will be the beneficiary of this shameless cash grab”
For every ticket sold, $1 will go to the charity Fudge Cancer - previously known as Fuck Cancer, who have graciously changed their name to be more PG-13 friendly for the 12 days of Once Upon A Deadpool’s release.
#OnceUponADeadpool
Connect with Deadpool Online: fox.co/OnceUponADeadpoolMovieSite
Like Deadpool on FACEBOOK: fox.co/DeadpoolFB
Follow Deadpool on TWITTER: fox.co/DeadpoolTwitter
Follow Deadpool on INSTAGRAM: fox.co/DeadpoolInstagram

Comentários

  • Titans Hero Series deadpool?? Should have gone with the Legends one..

  • "Right before Christmas" Comes out the 12th.

  • Ugh! The gosh-darn soccer moms have won a compromise.

  • I going to watch the premiere

  • Really NO THANKS I'M GOOD

  • Yeeeessssssssss

  • ok

  • What... just happened

  • He’s gonna make at least one reference to Detective Pikachu

  • The R rated is always going to be better

  • Seriously? Please don't play with my feelings!

  • will this be a short movie?

  • Yes!

  • "I loved your work in up" "Don't get too attached" I died 😂😂

  • No te entendí ni madres... Pero estando Deadpool yo voy :v

  • Wow wow wow

  • Wade is officially a Disney princess.

  • This gonna be good. 😂😂😂😂😂

  • Very good comic

  • Gotta hand it to ryan. He can even make a pg-13 movie's trailer look fun

  • small channel here that covers comic book movie news for anyone interested:)

  • Oh my god is real

  • Just realized that Fred is the fans😂

  • Kkkkk

  • WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

  • LOL 🤣🤣😂😂

  • This is gold. Thank you Fox. Also Deadpool has a chance to be in the MCU.

  • Has anyone started to notice around the stores that Deadpool's face has been appearing on DVDs that aren't his own?

  • I like the humor in Deadpool moviez...😄

  • Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

  • Yesssssssssssssssssssssss

  • Right before Christmas a superhero I red teams up with his new sidekick?? Hmmm... Into the Spider-verse?

  • Ya know, I ain’t even mad

  • If that is rill tack my many

  • Amazing #1 Trending!!!!

  • Is this what *Mega Pikachu **_EX_* looks like?

  • 😂😂

  • Is this really necessary ?

  • Ah, love the Princess Bride reference...

  • PG 13

  • Is this an actual movie?

  • Yes i can't wait to see it is gonna be funny 😂🖤😂🖤😂🖤😂🖤😂.

  • is this a kissing movie?

  • Press/click either button and they’ll turn blue I prefer the one on the left because it turns blue *AND* adds 1 to whatever number is displayed 👇 👇

  • Oh no...

  • R-rating for UNdeadpool

  • 0:37 Wade's skin/hands aren't destroyed here

  • EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEE EEEE EEEE EEEEEEEEEE EEEEEEEEEE EEEEEEEEEE EEEE EEEE EEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  • Is this a Joke??? This ain't gonna happen for real right?

  • ഹേ കച്ചവാ....😄

  • When marvel has run out of ideas

  • Wow..

  • PG-13 Deadpool? I thought It was imposible. What’s next? Discovery Kids Deadpool?

  • Oooooh I'm gonna be so mad if there's not even one detective Pikachu joke in there😡😂😂

  • I can't wait for the sequel with Pikachu.

  • This could work. Think about it. If this works we can have our R-Rated Deadpool under the Fox branch of Disney, and Disney can release a PG-13 one for the whole family. It is a win win situation now people can stop crying about not being able to see Deadpool. Financially and for the future in general, this is an AMAZING idea. Super duper excited for this it looks so perfect.

  • A PG-13 movie trailer with the F word in the description. FAIL!

  • Hopefully this comes out on blu ray

  • The princess bride?

  • Yes it comes out at my birthday

  • Wow deadpool Ryan Reynolds is everywhere these days he's definitely in the Illuminati gang ...

  • Guy in Bed talking to Deadpool = Kid from the Princess Bride

  • WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANT

  • Imagine if this was pg or even g

  • How about Stan Lee? :'c

  • what is this dlc for movies?

  • Lol

  • Hahaha, Negasonic Teenage Warhead really does look like Sombra, BOOP!

  • I need rated r

  • I wonder what the one bad word deadpool will use lmao

  • It’s going to be More of a song... beep beep beeeeep beep beep beeeeep

  • Hey that guy sounds like Pikachu.

  • frick it, imma see it

  • 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁🍁👍👍👍👍👍👍👍👍🌸👍👍👍👍👍👍👍❤😘👍🔥😊😉😊🔥👍❤❤😁😀😀😘🔥😊😉😊🔥😘❤😁😀😘😘👍🔥😊🤩🤩🍁👍😊😊

  • Okay the trailer is hilarious, I'm not going to say otherwise (plus a charity event is always great). For the PG-13, I'm on board with that as long as future sequels keep coming up in adult version first. That's the Deadpool package.

  • Yasssss I'm here for it

  • says pg-13 but 1 min into the movie is dp busting a unicorn

  • 😂Yes once upon a Deadpool😎

  • Oh my God hahaha

  • Omg

  • Disneyfying everything. FmL I HATE YOU DISNEY!!!!!

  • Like br-tv.net/tv/video-3MBwnT3zbzw.html

  • Ah yes “The Assassin and the Frog” A classic

  • The man on the bed is the kid from The Wonder Years

  • Is that the kid from lil monsters?

  • No no no no no. Keep him rated r you son of bitchs. You will ruin him. He isn't PG at all so don't make him like that

    • it's pg-13 You still have the R rated cut And between his comic and videogame appearances, he is pg-13. he's only R in the movies.

  • Wut?

  • “ I love you in Up” 😂😂😂

  • but why make it pg13? I mean I'm sure it will still be funny. but why even Hold it back in the first place? it's deadpool

  • Wait, is this a real thing?

  • Deadpool 3 YEEEY

  • Just when thought i was gonna drown my Holiday blues in Jameson.Deadpool comes a knockn.Oh its open😂😂😂

  • its 2018 kids here worst stuff in school then a movie.

  • December 12 is my birthday

  • Wait, that scene reminds me of the Princess Bride where a grandpa tells bedtime stories to his son!

    • that's the joke. the guy in the bed is Fred Savage, who played that kid.

  • This Princess Bride reference using the same actor that played the kid in the original movie makes me happy 😍

  • It’s still gonna be a 15 in the uk I won’t be let in

  • Omg the ad broke the 4th wall. Lol

  • Yay! As a kid, Me and my Fortnite squad can watch the movie!

  • This is a cash grab

    • +eddy eldridge still a cash grab, i wont pay to see the same movie but censored twice

    • money goes to charity