No video

Tierra Whack - Whack World

Publicado em 30 Mai 2018
WELCOME TO WHACK WORLD
A Visual And Auditory Project by Tierra Whack
smarturl.it/WhackWorld
Music video by Tierra Whack performing Whack World. © 2018 Tierra Whack
vevo.ly/hv2cqj

Comentários

  • slept on, holy shit, not no more

  • NORTH PHILLY NATIVE!!!! 💯

  • I love this album, any song has a different vibe, beautiful singing and rapping skills, i wish Tierra will release the extended version of any song

  • 5:12 ✨✨🙌

  • I respect this music on a whole nother level. Why is she not blown up . I hate the mainstream artist

  • So this is what it's like to be at a listening party.

  • Nothing whack about this amirite? Hahahahahahahahahahaha

  • Bella Hadid brought me here.

  • she’s on another level like ... i don’t even know

  • YOU REMIND ME OF MY DEADBEAT DAD

  • holy fck THIS👏IS👏SO👏GOOD👏😍😍

  • Not my taste, but I can respect it.

  • Seriously sooo good! I have watched this piece of art so many times now! I love it! respect!

  • no

  • dope video :)

  • WOW, You are So BEAUTIFUL. And I wish you'd do some long R&B songs...your voice just knocks me out! Love your work ❤️

  • Why she didn't win this Grammy?

  • Grammy Nominated!!!!!!!!🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • My friend doesn’t like your songs... we’re not friends anymore

  • MELON

  • Shout out to El Chapo!

  • What Azalea Banks could have been.

  • She is dope dope. Missy Elliot definitely did pave the way. But this is Tierra talent. This is so cool, this video reminds me of the short little tunes you make up in your head throughout certain days

  • I am loving how she isn't showing off her cleavage or ass. I hate when artists use sex appeal to cover up the fact they have no talent lol Tierra Whack is different and unique. She is showing off her pure talent. This woman is gunna blow up! Can't wait!

  • 😮

  • In love with this

  • Soooooo dopeeeeee

  • wow

  • I love her sound. Visuals are dope. This shxt is fire 🔥

  • 11:15 getting some heavy chance the rapper vibes love it

  • There is so much commentary in this. I can't even. Thanks, Tierra.

  • What a find!!

  • You really fucking fye df people slleeepppin

  • Wow

  • 💓

  • This is unique asf. ✨

  • At first I was like wtf but now im obsessed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! When she starts singing out of the house window for some reason it makes me cry. Holy shit she is so different than these other boring ass artists. I want to see more of her and I want to see more uniqueness like this.

  • Damn you are soo talented it’s crazy how many flows u switched it up truly an inspiration your great and I love you honestly u killed me with the dead beat dad

  • On a serious note she might be the best female rapper since lauryn hill ! Show me one female rapper that has the creativity or bars to go 15min straight like this !?

  • Why is this still slept on 😪 queen status

  • Another great artist from philly!

  • this is the sickestttt thing i’ve seen in my life no cap

  • Very talented artist

  • Why does she remind me of a female Tyler The Creator

  • 1 Black nails 2 Bugs life 3 Flea Market 4 Cable Guy 5 4 Wings 6 Hookers 7 Hungry Hippo 8 Pet Cemetery 9 Fuck Off 10 Silly Sam 11 Fruit Salad 12 Pretty Ugly 13 Sore Loser 14 Dr. Seuss 15 Waze 🔥🔥🔥

  • 5:20 she snapped

  • I'm a fan!

  • i expected 10 million views

  • so much talent holy shit

  • If this is your introduction to Tierra Whack your shit is fucked up right now.

  • THIS IS GOD!!! This is light in the darkest way!!! This is FIRE 🔥!!!! This is MYSICAL GENIUS!!!!🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍

  • Ugh her mind

  • Yo I gotta share this. @ 12:54 she says, “Ex dead if you ask me” but my dumbass brain heard “X(tentacion) dead if you ask me”. So I started losing my shit because this video was released like 3 weeks before he died.

  • Omg she is amazing 💖

  • When Men rap like that they call it mumble rap. When a woman does it yall wanna say "oh you a artist artist" Whats the difference? Call a spade a spade.

  • Best Female Out

  • yall always find a way to say she is like someone. no shes like herself

  • One more person with talent to be forgotten sadly

  • @6:14 favourite bit 🦛 🦛 💎

  • 8:38 oh lawwwd the country accent lol

  • These songs are best experienced in order but, I've labeled the title and time that each individual song is played. 0:00 -Black Nails 1:00 -Bugs Life 2:10 -Flea Market 3:10 -Cable Guy 4:11 -4 Wings 5:11 -Hookers 6:12 -Hungry Hippo 7:14 -Pet Cemetery 8:14 -Fuck Off 9:14 -Silly Sam 10:14 -Fruit Salad 11:14 -Pretty Ugly 12:15 -Sore Loser 13:18 -Dr.Seuss 14:26 -Waze I tried my best to get the right times.

  • CHING CHING CHING CHING

  • 👏🏾👏🏾👏🏾💜💯🕉️👑👌🏾🦉👁️

  • I need kanye, missy, and ciara to each collab with this lady pleeeeeeeaaase!!!!!!!!!!!!!!!oh AND LAURYN HILL. MAKE IT HAPPEN

  • music is in my billy jeans she says...im flabergasted

  • the health part about eating fruits around 10:25. ... busta vibes visualy... but stic man vibes in the cans.

  • Best 13 minutes of my life

  • Who all came here after hearing her song on the boomerang commercial

  • “You say you fly but you never flew”

  • Djfrankbrown

  • bitch i was high before this, now i'm on another planet

  • Uhhh YESSS. This is the creativity I love to see!!!

  • Why can’t the songs be longer!!!!!!

  • she's the next super star you heard it here first folks

  • This brought me to tears. So thankful I stopped listening to Cudi for 1 second and checked her out

  • ALL OF THESE SONGS ARE BOPS BUT THEY SHORT AS FUCKKK

  • Song Lyrics in this comment section.

    • 15. Waze I was lost 'til I found my way You can never say I love too many times a day I ain't have no GPS When I was sick ain't nobody go to CVS They just wanna see me stressed They don't wanna see me blessed They cannot take away what I worked for I know that I am worth more

    • 14. Dr. Seuss Not hard to say, but it's hard to do Easy for me, but it's hard for you You say you fly, but you never flew Not hard to say, but it's hard to do Let me remind the elephant must be hard to settle it, evident You only cool when you hella bent Look but don't touch I should just be celibate You the type sell out Me, I'm trying to sell a bit, relevant (Not hard to say but) I should run for president Anything's possible I live in the hospital I'm sick and tired of all these niggas lying (Not hard to say but) About all the shit that they be buying You ever laugh just to keep from crying Think less about living and more about dying

    • 13. Sore Loser Know you hate to be ignored But, boy, I've been bored Keep calling my phone Shit dead like a corpse, corpse, corpse Broke his heart now he sore, sore Change the locks on the door Damn another one Imma need boo when the summer done Need a fine brother like my mother son Blah, blah, dun dun dun Had a few in the past But them boys ain't last Where them boys with the cash Ex dead if you ask me So, please don't ask me He's trash, he's nasty Keep goin' walk past me Who's that he's flashy Maybe way too flashy That's Diddy I'm Cassie Free sample you can have me

    • 12. Pretty Ugly Don't worry ‘bout me, I'm doing good, I'm doing great, alright It's about to get ugly flow so mean I just can't be polite Don't worry ‘bout me, I'm doing good, I'm doing great, alright It's about to get ugly flow so mean I just can't be polite I bet you ain't heard no flow like this Make you say yo excuse me miss Go against me I'll beat like Swiss I like my paper nice a crisp Crispy clean and crisping clean For the dough I go nuts like Krispy Kreme Music is in my Billie genes Can't no one ever come between, yeah Don't worry ‘bout me, I'm doing good, I'm doing great, alright It's about to get ugly flow so mean I just can't be polite Don't worry ‘bout me, I'm doing good, I'm doing great, alright It's about to get ugly flow so mean I just can't be

    • 11. Fruit Salad Worry ‘bout yourself and don't worry about nobody Drinking' water, eatin' fruits takin' care of my body When you doin' good they want kick it just like Karate Stealin' swag I know they mad, they tried to rob me They tried to rob me They cannot deny me You cannot define me Don't need no ID They wanna rob me They can't deny me You cannot define me I don't need nobody I did, I did, I did, (I eat all my vegetables) I did, I did, I did, (lower my cholesterol) I did, I did, I did, (that fast food just makes you slow) I did, I did, I did, (lower my cholesterol) I did, I did, I did, (I ate all my vegetables) I did, I did, I did, (I just had to let you know) They wanna to rob me (I did, I did, I did) (That fast food makes you slow) They cannot deny me (I did, I did, I did) (I just had to let you know) You cannot define me (I did, I did, I did)

  • The comments are annoying, but I really liked this. Heard this album a few months ago and thought it was neat, but had no idea about the video. Explains why it was so short, but hoping to see more from her cause this was sick

  • 10:16 is 🔥 they tried to Rob me

  • Billie' vanity fair interview brought me here. Wasnt dissapointed

  • 10:15 FIRE ASF 🔥🔥🔥

  • the production on these tracks are clean as fuck.

  • the world needs more of THIS

  • Producer: what colors do you want? Tierra: yes

  • Why can't I hear more shit like this on the radio....😕

  • god i love her so much

  • Highway 🛣 get lit music!! Dope!

  • cant believe i slept on this wtf

  • I'd be so happy if I saw her collab with Noname and Chance

  • Whenever I need a pick me up I listen to Tierra her music is beyond expectations 💕💕💕💕💕👑👑💁💯💯

  • Third song is my shit. ABC MTV BET

  • I forgot I was pooping.

  • 5:30 my fav one

  • to all the people who disliked this *i hope your ass breaks out in rash*

  • wow i wasnt expecting this i love it

  • Philly stand up

  • farted

  • I love it!

  • She’s incredible 💯

  • I love this 🥰♥️